Căcuț with a view

Da da, ai citit cat se poate de bine. O sa tratez unul din subiectele tabu. Pentru ca da! stiu teoria, dar tot timpul uit sa am grija si la acest aspect si poate asa o sa iau aminte!
Draga cititorule, astazi vreau sa-ti vorbesc despre una din situatiile mai putin placute pe care le poti experimenta atunci cand bati multe zeci si sute de kilometri cu bicicleta si NU ai grija la alimentatie.

Toti avem probleme cu stomacul, mai mari, mai mici, medii, probleme cu intestinul subtire sau gros, probleme de tranzit intestinal si alte asemenea. Acest gen de situatii poate sa loveasca fulgerator si fara menajamente pe absolut oricine, fara discriminari pe baza de religie sau orientare sexuala, barbat, copil sau femeie (da da, sa nu ne mai ascundem dupa deget.. si femeile se duc la toaleta si ce iese acolo nu sunt unicorni sau curcubeie).

Cred ca toti ajungem sa ne cunoastem organismul mai devreme sau mai tarziu in viata si sa observam alimentele care ne fac sa nu ne simtim foarte bine – care sunt cele care ne baloneaza, care sunt cele care ne constipa sau invers – cele care ne ofera o purgatie excesiva. Din punctul meu de vedere, de ciclista amatoare, daca tot am reusit sa identificam aceste grupe de alimente „problema”, atunci am face bine sa le si evitam cu una-doua zile inainte de turele mai lungi de 2-3 ore. Nu de alta, dar altfel te pomenesti cu surpriza cand iti e lumea mai draga, cand ai prins minunatie de vant din spate, o coborare excelenta sau cand stai la plasa la baiatul acela dragut de care-ti place tare. Si cand vine surpriza, cu tot arsenalul din dotare, atunci e musai sa opresti. Stan patitul.

Macar ai parte de priveliste.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce am renuntat la serviciile medicale Sanador

Povestea brevetului de 600 de kilometri - ziua 1

Povestea brevetului de 600 de kilometri - ziua 2