lucruri pe care le poti intalni intr-o camera de hotel

:) probabil deja se mijeste un zambet in coltul gurii cand citesti aceste randuri. Dar te asigur ca nu voi  hiperboliza (cum ii place lui Andrei sa-mi spuna) si nu voi folosi cele mai fantastice metafore atunci cand o sa-ti prezint ce am avut NEplacerea de a intalni in camera mea de hotel/pensiune, cateva situatii un pic nelalocul lor, pentru care fiecare isi poate spune parerea.

Datorita acestui aspect, va fi cam prima data cand voi face "reclama proasta" unui local, pentru simplul motiv ca nu pot suporta lenea, indolenta si nesimtirea. Merg pe principiul ca, fie ca esti angajat ca femeie de serviciu, fie ca esti directorul unei institutii, trebuie sa-ti faci BINE treaba pentru care esti platit, nu mai mult, nu mai putin si nimeni nu te va critica.

Prin urmare, mai jos veti gasi cateva imagini, zic eu "sugestive" ce nu necesita mai multe comentarii decat cele expuse mai sus.  Poate doar "specificarea" numelui si locatiei pensiunii in cauza - Pensiunea Valverde, din Posta Calnau, jud. Buzau, iar perioada cand au fost facute aceste poze este saptamana trecuta, joi 18 noiembrie 2010.

Sper sa nu aveti ocazia sa opriti pe acolo.

PS. mai sus in dreptul numelui pensiunii este si link catre siteul oficial.
Mancarea nu este ataaaaaaat de consistenta iar chelnerii... probabil li s-au inecat corabiile undeva pe mare.



cheia de la camera :)

chestia ce se prefigura intre cele doua paturi ce tronau in mijlocul camerei..


da.. este mancare STRICATA de pisica


iar el.. era in trecere :)

Comentarii

  1. Ce se intampla acolo?Cum pot fi asa neglijenti,asta e prima si ultima ta visita acolo,isi fac "reclama buna".Nu se intampla asa ceva pe aici,iti spune sa astepti pana iti curata camera,daca au fost prea aglomerati,dar nu iti banii daca nu are camerele pregatite,si curate.Cel ce "era in trecere",bine ca nu e veninos,ca cei de pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna ziua,

    Va scriu din partea Valverde pentru a-mi exprima scuzele si parerea de rau pentru experienta dumneavoastra din 18 noiembrie 2010. Va asigur ca problemele pe care le-ati intalnit nu sunt consistente cu filozofia noastra sau calitatea pe care incercam zi de zi sa o aratam la pensiunea noastra. Momentan, am intrat intr-un proces de imbunatatire a camerelor si a salii de restaurant si ne-ar face mare placere daca, atunci cand va fi gata, veti veni intr-o vizita pentru a ne permite sa va schimbam parerea prin a va arata noul restaurant,
    calitatea ingredientelor pe care le folosim la mancare (multe chiar din gradina noastra ecologica!) si a va servi o prajitura delicioasa facuta in casa.
    Greselile sunt omenesti si sper ca ne veti da sansa sa ne revansam fata de dumneavoastra!

    Va rog sa ma contactati la rezervari@pensiuneavalverde.ro sau la numarul de telefon 0238 521 260 pentru a-mi lasa detaliile dumneavoastra. Astfel va vom putea trimite invitatia pe adresa personala.

    Cu respect,

    Adriana Toma

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Impresii:

Postări populare de pe acest blog

De ce am renuntat la serviciile medicale Sanador

Prima de 150 din an!

Brevetul de 200 de kilometri