Zboara puiule, zboara! - Tura 1, 22 februarie 2015

Parafrazez reclama cu puiul aruncat in aer de un copil vesel.
Cum zbura puiul in reclama aia, asa a zburat si Oana ieri pe soselele patriei si nu de una singura, ci alaturi de grupul vesel si zambaret format din Ana, Bogdan, Mircea si Teo si calare pe cea mai tare bicicleta dotata cu cele mai misto pedale ;).

Spre deosebire de cele mai multe ture pe care le-am facut pana acum, cea de ieri nu a implicat si un trezit foarte de dimineata. Din contra. Ne-am intalnit la un minunat 10, de fapt Ana si Mircea au venit sa ma culeaga de la BikeXCS unde mi-am montat pedalele si am achzitionat asa, preventiv, o camera de bicicleta. Stiam eu ce stiam :P
Cum am facut, cum ne-am invartit, in jur de 10 jumate ne intalniseram deja cu totii si plecam spre punctul de start - Sărulești.
Soarele era deja rotund si mare, cocoțat sus pe cer cand am ajuns noi unde trebuia. Dupa aproximativ un sfert de ora in care ne-am echipat, ne-am pregatit bicicletele, am tras cu prastia si ne-am zgait in toate directiile, am plecat in sfarsit la drum.
A fost o tura scurta, de relaxare, prima tura a anului. Plimbarea a durat putin si s-a desfasurat pe un traseu de aproximativ 70km, asa ca dupa iarna. Am plecat din Sarulesti si am trecut prin Gurbanesti, Silistea, Valea Argovei, Danesti, dreapta spre Luptatori, Sultana, Cocori si in final Manastirea, unde a fost si pauza de hidratare si retur. 74,8km intr-un timp de 3 ore si 7 minute.