Prima făcută

Da! Nu s-a lăsat prea mult așteptată. De fapt nu s-a lăsat deloc. A venit de niciunde, semeață și cu stea în frunte! Pățania zic!

Ordonat și meticulos cum îl știm, Claudiu s-a ocupat și a luat biletele de tren din timp, online, astfel încât să ne scutim de drumuri inutile până la gară, de pierdut timp la coadă la case și pentru a beneficia de discounturile pe care le mai oferă compania națională de transport pe căi ferate.

22 lei/persoană au zburat ca vântul și ca gândul din contul nostru spre conturile cefereului, versus rezervarea transportului pentru noi doi pe ruta aleasă.


Știam din start că bilete de biciclete vom lua din tren, nu de alta dar niciun tren pe ruta București Craiova nu are în componența sa vagoane cu locuri pentru biciclete. Nici macar scriptic, pentru că am mai vazut cu toții cazuri când pe hârtie ai locuri, iar în vagon îl ai pe sufletul lui Avram Iancu.

Am ajuns frumușel la tren, ne-am îmbarcat și am așteptat cuminți să vină controlul.

Și a venit.

Și ne-a pălit. 

Aflați de la mine că este mai scump să transporți o bicicletă de 9 kg pe o distanță de 209km, decât să transporți un om cu o medie de greutate de 70kg. Cam de două ori și un pic mai scump. În vreme ce biletele noastre au fost 22lei (redus de la 30lei) pe cap de om, bicicletele au fost 60 lei. Per cap de cornută metalizată that is!

Șoc și groază!

Am menționat că prețul pentru două biciclete este de 120 lei?

Dar că noi aveam 110 lei cash în buzunar?

Dar despre faptul că nu acceptă leva, euro sau orice altă valută disponibilă pe piață ?

Dar despre un supracontrol așteptat?

Ah și nici plata cu cardul nu se poate face!

Să ne bucurăm!

😊

P.s. Am scos cumva cămașa și de data asta ..  😅

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

De ce am renuntat la serviciile medicale Sanador

Bike 2 work

Gerar - povestea cursei de 10k