Marti

Inceputul de zi la serviciu se desfasoara destul de asemanator in fiecare dimineata.
Merg cu bicicleta la job, iar cand ajung, am grija sa-mi arunc rucsacul cat colo si sa incep sa-mi pregatesc cele necesare pentru o noua zi de munca. Imi iau o cana sanatoasa cu apa, pun pachetul cu mancare in frigider, imi deschid laptopul si incep sa rasfoiesc corespondenta de pe e-mail-ul de serviciu, e-mail-ul personal si toate celelalte casute de e-mail neincapatoare, care tipa la mine toate in acelasi timp de pe telefon, inca dinainte sa plec de acasa.
Dau click tacticos pe fiecare e-mail in parte, evaluez urgentele si cele necesare de facut pentru ziua respectiva, raspund conform cerintelor si tiptil, pe nesimtite, intru in plina activitate.

Apoi gasesc asta:
Draga Hoinar pe doua roti,
Poti sa tai de pe lista ta dorinta de a inspira pe cineva. De dimineata hoinaresc pe blogul tau si sunt fascinata. Este exact senzatia aia ca ti-ai gasit modelul in viata! Esti o femeie senzationala si surprinzi in scris extraordinar de bine experientele cicloturistice.Ca sa intelegi admiratia, la randul meu sunt mare fan cicloturism si in 2014 am inceput aventurile pe doua roti cu o tura Bucuresti- Vama Veche si retur. A fost crancena, cu un jaf de mtb vechi si vai-de-mama-lui, dar de acolo a inceput povestea de iubire cu pedalatul. Au urmat si alte ture, mai scurte sau mai lungi, fiecare cu povestea ei. Atunci am hotarat ca fiecare concediu nepetrecut in sa, este un concediu pierdut.Tocmai ne-am intors din aventura de anul acesta- Sibiu- Cartisoara- Transfagarasan- Curtea de Arges- Ramnicu Valcea- Govora- Ramnicu Valcea- trenul spre Mangalia- Vama Veche- Tyulenovo- Vama Veche- inapoi cu trenul la Bucuresti. A fost greu, fabulos, plin de peisaje care-ti taie respiratia, de oameni frumosi si o experienta minunata! Aproape ca am ramas fara adjective :))Aveam acolo, in minte, o intentie de a scrie despre aventurile noastre cicloturistice, dar citind frumusetea ta de blog, am stiut ca asta trebuie sa fac. Pentru ca si eu la randul meu m-am bucurat cand am gasit informatii, cred ca vor fi si altora de folos.Asadar, acum ca ai inspirat cel putin un om (desi sigur sunt mai multi, care inca nu ti-au spus-o), poti taia de pe lista aspectul acesta. Iar eu inchei prin a spune ca anul viitor ma inscriu cu siguranta la brevetul de 200! Tot inspirata de tine!Felicitari, om frumos! Sa te bucuri de fiecare zi si fiecare obiectiv atins, dar mai ales nu conteni sa visezi lucruri marete: cu siguranta te asteapta aventuri senzationale!
Cu mult drag,
Monica Liuţă
Imagine preluata de pe https://pbs.twimg.com
Mind blowing.
Mi-a taiat piuitul cateva minute bune.

Asa imi doresc sa inceapa toate zilele de marti.